Авторизація
Лічильник відвідувачів
![]() | Сьогодні | 149 |
![]() | Вчора | 237 |
![]() | За тиждень | 587 |
![]() | Попередній тиждень | 4964 |
![]() | За місяць | 474184 |
Нові лідери "Школи мрій"

Проект «Нові лідери «Школи Мрій»
Актуальність проекту:
Учнівське самоврядування – новий підхід до розвитку лідерства. Йому належить особлива увага у засвоєнні цінностей поведінкових установок і навичок, необхідних як для покращення якості свого життя, так і для розв’язання завдань сучасного суспільства (права людини, культура миру, толерантність, здоровий спосіб життя, подолання негативних тенденцій у дитячому середовищі).
Участь дитини в учнівському самоврядуванні, набуття нею різноманітного досвіду, способів діяльності та статусу повноцінного члена організації є ефективним інструментом її духовного становлення як члена суспільства.
Учнівське самоврядування сприяє життєвому самовизначенню учнів, розкриває перед ними світ людських взаємин у всій їх складності й суперечливості, виокремлюючи при цьому ті моделі взаємодії між людьми, які ведуть до успіху.
Мета проекту:
- вдосконалення виховної системи закладу через оновлення моделі учнівського самоврядування;
- створення комплексної інформаційної системи (медіапростору) для комунікації учнівського активу з усіма учасниками освітнього процесу та громадою міста;
залучення учнів до формування закладу як громадсько активної школи;
- розкриття, самовдосконалення та самореалізація особистості дитини, її моральне та духовне зростання;
- розвиток креативності, ініціативи, формування активної громадянської позиції школярів;
- розвиток лідерських якостей учнів та формування вміння співпрацювати на принципах рівності, демократизму;
- формування навичок комунікації, впливу, переконання (в тому числі через використання сучасних інформаційних технологій);
- запобігання асоціальній поведінці дітей через залучення до участі в роботі учнівського самоврядування.
-
Завдання проекту:
- -
реорганізувати модель учнівського самоврядування в більш дієву, гнучку, динамічну з метою широкого залучення учнів до діяльності колективу закладу, громади, суспільства;
- -
створити розгалужену інформаційну систему (робота телецентру, спілкування через сторінки в соцмережах тощо) з метою ефективної комунікації , обміну інформацією, висвітлення діяльності учнівського самоврядування;
- -
прилучати дітей до загальнолюдських цінностей, спонукати засвоєння ними соціальних норм поведінки через участь у громадському житті закладу;
- -
створити умови для самовизначення, самоствердження й самореалізації кожної особистості через наявність широкого вибору напрямів і видів діяльності;
- -
сприяти виявленню й розвитку лідерських якостей дітей через організацію соціально-психологічних тренінгів;
- -
формувати комунікативні вміння учнів через організацію майстер-класів та курсів з медіаграмотності, риторики, журналістики тощо;
- - оновити форми й методи роботи учнівського самоврядування з метою активізації участі дітей;
- - організувати для учнів просвітницьку роботу з питань створення та діяльності громадсько активної школи;
- -
активізувати залучення громадських організацій до співпраці з учнівським самоврядуванням;
- -
сприяти залученню громади мікрорайону, міста до співпраці з учнівським самоврядуванням;
- -
мотивувати й підтримувати ініціативу учнівського самоврядування в реалізації локальних проектів, надавати практичну допомогу;
- -
забезпечити висвітлення реалізації локальних проектів у ЗМІ;
- - створити на основі учнівського самоврядування Молодіжну Раду в органах місцевого самоврядування.