Авторизація

Лічильник відвідувачів

СьогодніСьогодні132
ВчораВчора67
За тижденьЗа тиждень324
Попередній тижденьПопередній тиждень2871
За місяцьЗа місяць509048

Урок математики в 5-А класі

Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції. До хорошого уроку вчитель готується все життя.

В. Сухомлинський

Хочу поділитися з колегами досвідом роботи у класі, який навчається за освітньою програмою науково-педагогічного проєкту «Інтелект України».

10 грудня відбувся урок у 5-А класі з теми «Мішане число. Перетворення мішаного числа на неправильний дріб і неправильного дробу на мішане число. Види трикутників». Урок складався з чотирьох етапів: мотивація, цілевизначення і планування, опрацювання навчального матеріалу, рефлексивно-оцінювальний етап.

За допомогою методики «Запам’ятовую ефективно» учні вивчили, яке число називають мішаним. Навчилися записувати мішане число у вигляді суми цілої та дробової частини. За допомогою карти знань пригадали, як перетворити мішане число на неправильний дріб і навпаки – неправильний дріб на мішане число; формували вміння перетворювати неправильний дріб на мішане число та, скориставшись «правилом годинника», перетворювали мішані числа на неправильні дроби. Учні провели математичне дослідження і визначили, як зміниться дріб, якщо поміняти місцями чисельник і знаменник правильного та неправильного дробів.

Математична розминка, під час якої учні усно обчислювали приклади на застосування правила швидкого множення числа на 25, сприяла активізації мислення та уваги дітей.

П’ятикласники розв’язували задачі на знаходження дробу від числа двома способами, а ще - знаходили помилки у пошкоджених вірусом розв’язках Робота.

Вчасно проведена фізкультхвилинка дала змогу не лише розім’ятися, а й повторити види кутів, сприяла швидкому розв’язанню задачі на знаходження градусної міри кута та визначення виду трикутника.

Школярі взяли участь у перегонах з роботами, обчислюючи значення виразів – так закріпили вивчений матеріал.

Підсумовуючи роботу, ще раз повторили, як перетворити мішане число на неправильний дріб і неправильний дріб на мішане число, яка фігура є трикутником та які є види трикутників.

Реалізація змістових ліній та сучасних підходів, застосування й упровадження різних технологій та методик, використання цікавих та різноманітних форм роботи (в тому числі ігрових) сприяли проведенню компетентнісного уроку, на якому формувалися ключові та предметні компетентності, наскрізні уміння та ціннісні ставлення.

А п’ятикласники прийшли до висновку, що математика, хоча дещо складна, але корисна й цікава наука.

Тетяна Ніколайчук, учитель математики.

 

Розроблено Римар Віктор Олексійович.