Авторизація

Лічильник відвідувачів

СьогодніСьогодні231
ВчораВчора265
За тижденьЗа тиждень688
Попередній тижденьПопередній тиждень3235
За місяцьЗа місяць509412

Ми різні, але рівноцінні!

Домашнє насильство, дискримінація на роботі, упереджене ставлення до людей тієї чи іншої статі – усе це прояви гендерної нерівності. З’являються певні стереотипи, усталені помилкові судження, які вимагають від людей певних учинків, дій залежно від їхньої статі. Наприклад, стереотипним твердженням є те, що дівчатка мають допомагати по господарству й доглядати за дітьми, скромно одягатися й не ходити вулицею пізно вночі. Аналогічним чином здаються позитивними стереотипи й гендерні ролі, де хлопчик є майбутнім «годувальником» або «захисником» сім’ї. Таке ставлення обмежує можливості дівчаток, а в майбутньому - жінок, роблячи їх нездатними покращити життєві умови родини на рівні з чоловіком.

Що ж таке гендерна рівність і чому до неї треба прагнути? Гендерна рівність полягає в тому, що люди будь-якої статі можуть вільно обирати будь-яку кар’єру, спосіб життя й користуватися своїми здібностями без дискримінації. Їхні права, можливості й успіхи в житті не залежать від статі!

Учні 6-Б класу обговорили проблему гендерної нерівності й створили «ланцюжок рівноправності», на якому зазначили свої права й висловили бажання на майбутнє. Сподіваємося, що кожен громадянин України почуватиметься впевнено, знатиме права людини й користуватиметься ними вільно. А головне – буде повноцінною особистістю демократичного суспільства.

Шульжук С.А., класний керівник 6-Б класу

 

Розроблено Римар Віктор Олексійович.