Хочу поділитися досвідом та пропоную переглянути фрагменти логопедичних занять із учнем першого класу на тему «Розвиток слухового сприймання та формування вимови у дітей із порушенням слухової функції. Уривки логопедичних занять».
Корекційна робота на індивідуальних заняттях здійснювалася у двох напрямках відповідно до програми для дітей із порушенням слуху:
І – формування правильної звуковимови;
ІІ – розвиток слухового сприймання.
Під час формування вимови використано такі види роботи:
Для розвитку слухового сприймання мовлення я дібрала мовленнєвий матеріал розмовно-побутового характеру, різноманітні тексти й завдання до них. Відеофрагменти занять можна переглянути за нижчеподаними посиланнями:
Разкевич Світлана Миколаївна, учитель-логопед