Авторизація

Лічильник відвідувачів

СьогодніСьогодні64
ВчораВчора225
За тижденьЗа тиждень64
Попередній тижденьПопередній тиждень869
За місяцьЗа місяць460527

Корекційна робота з дітьми з порушеннями слуху

  Хочу поділитися досвідом та пропоную переглянути фрагменти логопедичних занять із учнем першого класу на тему «Розвиток слухового сприймання та формування вимови у дітей із порушенням слухової функції. Уривки логопедичних занять».

Корекційна робота на індивідуальних заняттях здійснювалася у двох напрямках відповідно до програми для дітей із порушенням слуху:

І – формування правильної звуковимови;

ІІ – розвиток слухового сприймання.

Під час формування вимови використано такі види роботи:

  • артикуляційні вправи для губ, язика;
  • робота над голосом;
  • робота над мовним диханням;
  • вправи на розвиток ритміко-інтонаційної сторони мовлення;
  • автоматизація та диференціація важких для вимови звуків;
  • збагачення словникового запасу;
  • формування лексико-граматичної сторони мовлення.

Для розвитку слухового сприймання мовлення я дібрала мовленнєвий матеріал розмовно-побутового характеру, різноманітні тексти й завдання до них. Відеофрагменти занять можна переглянути за нижчеподаними посиланнями:

https://youtu.be/QoHu_SoeHTY

https://youtu.be/xpTFpOFsjeU

https://youtu.be/c2Bmxk4Is9k

Разкевич Світлана Миколаївна, учитель-логопед

Розроблено Римар Віктор Олексійович.